پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204137
تل آويو با اغلب کشورهاي عربي رابطه دارد
تاریخ انتشار : 1394/10/30 10:27:19
نمایش : 1760
وزارت خارجه رژيم صهيونيستي اذعان کرد که تل آويو با اغلب کشورهاي عربي رابطه محرمانه دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مدير کل وزارت امور خارجه رژيم صهيونيستي اذعان کرد که اين رژيم با کشورهاي عربي به صورت محرمانه ارتباط برقرار کرده است.

بنا بر اعلام اين مقام صهيونيست، مسئولان تل آويو مي توانند با اغلب کشورهاي عربي رابطه برقرار کنند.

در همين راستا يووال اشتينيتز وزير انرژي رژيم صهيونيستي چند روز پيش از سفر محرمانه خود به کشورهاي حاشيه خليج فارس از جمله امارات خبر داده بود.

بنا بر اعلام منابع صهيونيستي، سفر اشتينيتز به ابوظبي تحت تدابير شديد امنيتي انجام شده است و اين اقدام همزمان با اجراي برجام و رفع تحريم هاي اقتصادي ايران صورت گرفته است.

رسانه هاي رژيم صهيونيستي در اين رابطه اعلام کرده اند که وزارت خارجه اين رژيم سعي دارد نمايندگي خود را در ابوظبي افتتاح کند و تل آويو به دنبال برقراري روابط با کشورهاي عربي به اصطلاح ميانه رو در منطقه خليج فارس است.

گفتني است توافق هسته اي ايران و اجراي برجام خشم تل آويو و برخي کشورهاي عربي منطقه را برانگيخته است و همين امر بهانه اي براي عادي سازي روابط ميان تل آويو و کشورهاي عربي شده است.

منبع:مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html